Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania

Analiza rynku to proces zbierania informacji o rynku w ramach danej branży. Profesjonalna analiza bada dynamikę rynku i to, co sprawia, że potencjalni klienci chętniej wybierają Twoje produkty i usługi, a Twoja firma staje się z czasem liderem. Analiza rynku - może wydawać się skomplikowana, ale jest niezbędna, jeśli chcesz poprowadzić swój biznes w kierunku sukcesu.

 

Zadawaj istotne pytania dotyczące Twojej firmy

 

Kiedy chcesz zlecić przeprowadzenie analizy rynku, na którym funkcjonuje Twoja firma, weź pod uwagę takie elementy jak:

  • Kim są moi potencjalni klienci?
  • Jakie są zwyczaje zakupowe i nawyki zakupowe moich klientów?
  • Jak duży jest mój rynek docelowy?
  • Ile są gotowi zapłacić potencjalni klienci?
  • Kim jest moja konkurencja?
  • Jakie są mocne i słabe strony mojej konkurencji?

 

Analiza rynku może spowodować, że zmienisz swoje cele strategiczne w biznesie, plany rozwoju lub koncepcje, które wcześniej wydawały się być idealnymi . Analiza rynku pomaga zmniejszyć ryzyko funkcjonowania przedsiębiorstwa w danym obszarze, ponieważ pozwala lepiej zrozumieć działania klientów i aktualna sytuację w branży.

 

Komu zlecić projekt badań analizy rynku?

 

Firmy i instytucje badawcze mają sprawdzone sposoby i narzędzia do prowadzenia rzetelnych analiz. Centrum Baawczo-Rozwojowe BioStat® wraz z ekspertami posiadającymi ponad 16 lat doświadczenia w branży badawczej, realizując badania rynku dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw zrealizowało już ponad 2000 badań w sektorach takich jak; medycyna, farmacja, FMCG, sektor publiczny, transport, finanse, szkolnictwo wyższe, turystyka. Przekonaj się jak wygląda współpraca z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat i zleć badania analizy rynku sprawdzonym specjalistom.

 

Prowadzenie badań odbywa się na kilku etapach: przygotowawczym, podczas którego specjaliści pracują nad projektem badań analityczynych, konsultując go ze zleceniodawcą i omawiając metodę oraz narzędzia badawcze; etapem gromadzenia danych za pomocą różnych metod i narzędzi; etapem porządkowania i analizy danych; etapem opracowania wniosków i raportu z badań.

 

Oferta analiz Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

 

Powierzając projekt specjalistom BioStat®, przedsiębiorca uzyskuje pewność:

  • realizacji projektu w szybkim czasie,
  • konkurencyjnych cen,
  • możliwości skorzystania z autorskich i nowoczesnych systemów, jak SurvGo™ do prowadzenia samodzielnej ankietyzacji online,
  • przygotowania rzetelnego raportu z badań po ich przeprowadzeniu.

 

Dla klientów Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®, wykonuje badania:

  • analizy rynku wraz ze wskazaniem kluczowej konkurencji – jej wad i zalet,
  • analizy popytu i podaży na konkretne wskazane produkty oraz usługi,
  • analizy zachowań konsumenckich,
  • analizy segmentacji rynku,
  • analizy świadomości marki – umiejętność jej dostrzegania i rozpoznania na rynku, na tle marek konkurencyjnych.

 

Skonsultuj się z ekspertami Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® i prowadź swoją firmę do sukcesu!

Tagi

agnecje badawcze badanie rynku i opinii analiza rynku analiza konkurencji
Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.