Panel Badawczy

Panel badawczy badanie-opinii.pl

Naszą misją jest wspieranie procesu podejmowania decyzji w oparciu o dane.

Panel badawczy

  • Posiadamy jeden z największych paneli respondenckich online w Polsce. Gromadzimy szereg danych socjodemograficznych oraz okoƂomedycznych respondentów. Jako jedyni gromadzimy szereg danych zdrowotnych . Dlatego teĆŒ dotarcie z naszą pomocą do okreƛlonych grup konsumentów i pacjentów jest efektywne pod względem czasu i kosztów.
  • Nasi partnerzy strategiczni umoĆŒliwiają nam oferowanie szybkich i skutecznych rozwiązaƄ w zakresie zbierania danych online w większoƛci krajów Europy.
  • Pomagamy większym firmom budować wƂasny panel badawczy online udostępniając oprogramowanie w modelu licencji lub franczyzy. Dla tych, którzy prowadzą regularną dziaƂalnoƛć badawczą, skutkuje to wysokim poziomem redukcji kosztów.

 

Zapewniamy PaƄstwu pomoc, wykorzystując zarówno tradycyjne, jak i innowacyjne narzędzia badawcze i analityczne oraz metodologie.

Nasza firma posiada ponad 10-letnie doƛwiadczenie w badaniach i doradztwie, utrzymując dƂugoletnie partnerstwo zarówno z klientami krajowymi, jak i zagranicznymi. Zdobyliƛmy teoretyczne i praktyczne doƛwiadczenie zawodowe w ponad 1000 udanych projektów. Skuteczne i zorientowane na klienta nastawienie to kluczowe cechy naszej pracy.

Nasz zespóƂ posiada szeroką wiedzę fachową. Doƛwiadczenie techniczne zapewniają programiƛci, a analizę przygotowują specjaliƛci z dziedziny marketingu, ekonomii, socjologii i matematyki. Naszym celem jest dostarczanie szybkich i efektywnych odpowiedzi na pytania marketingowe i badawcze naszych Klientów, z uwzględnieniem indywidualnych rozwiązaƄ i nastawienia biznesowego.

Dla nas waĆŒne jest, aby nasi Klienci zbudowali plan dziaƂania, który moĆŒe być z powodzeniem wdroĆŒony do ich procesów biznesowych w oparciu o nasze ustalenia. Zgodnie z naszymi celami projektujemy metodyki badawcze i tworzymy bazę wiedzy, która pomaga naszym klientom budować ich plany dziaƂania.

Narzędzia analityczne/Analizy statystyczne

Często nawet nie zauwaĆŒamy, ĆŒe odpowiedĆș juĆŒ leĆŒy w naszych rękach. Albo przynajmniej mamy ogromną iloƛć danych, dzięki którym moĆŒemy dotrzeć do rozwiązania. NiezaleĆŒnie od tego, czy mówimy o naszym systemie fakturowania, systemie CRM, systemie sprzedaĆŒy czy sklepie internetowym, gromadzimy ogromną iloƛć danych o naszych klientach i kupcach. Dzięki strukturyzowaniu i przetwarzaniu tych danych zbliĆŒamy się do odpowiedzi na problem związany z biznesem, nawet bez przeprowadzania kosztownych badaƄ.

- Dzięki naszemu nowoczesnemu oprogramowaniu do analizy danych jesteƛmy w stanie analizować dane wewnętrzne dostarczane przez naszych klientów, a nawet poƂączyć te informacje z danymi badawczymi.

- Budujemy automatycznie aktualizowane, standardowe raporty i pulpity, aby dane byƂy wykorzystywane regularnie i efektywnie.

- UĆŒywamy zaawansowanych modeli analitycznych do badania przypadkowych relacji i spostrzeĆŒeƄ ukrytych w danych. (Segmentacja, modelowanie predykcyjne, analiza tekstu)

 

Sprawozdania na ĆŒÄ…danie

Dostępne są raporty oparte na naszych okresowych badaniach. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegóƂowych informacji o produktach i cenach.

- Raport z zakupów w sklepie internetowym

- Sprawozdanie FMCG dotyczące sklepów internetowych

- Raport SmartPhone

- Sprawozdanie w formie tabelarycznej

- Raport dotyczący elektroniki sklepowej

- Email Raport uĆŒytkownika

- Raport uĆŒytkownika FreeMail

- Raport eDM

- Raport SocialMedia

- Sprawozdanie na temat metod pƂatnoƛci detalicznych

- Sprawozdanie z badania pracy

 

Narzędzia badawcze

 Badania desk research

- Istnieje wiele dostępnych ĆșródeƂ informacji. Jest kilka pól, które zostaƂy juĆŒ zbadane, są juĆŒ dostępne dane. W tym przypadku powinniƛmy rozpocząć zbieranie danych od uporządkowania dostępnych informacji.

- Przygotowanie wƂasnych badaƄ: przed rozpoczęciem wƂasnych badaƄ naleĆŒy w pierwszej kolejnoƛci dokonać przeglądu poprzednich badaƄ na ten temat. ChociaĆŒ wymaga to więcej energii, moĆŒe równieĆŒ pomóc zaoszczędzić znaczne koszty, jeƛli nie przeprowadzimy niepotrzebnych badaƄ.

- Dzięki naszej bazie danych dysponujemy wƂasnymi danymi badawczymi w kilku tematach, które mogą być wykorzystane do analizy dostosowanej do potrzeb naszych klientów.

Gromadzenie danych

Aby odpowiedzieć na PaƄstwa problemy biznesowe, zapewniamy peƂną usƂugę zbierania danych online lub za pomocą tradycyjnych metodyk jakoƛciowych i iloƛciowych.

 

Badania online

- Badania iloƛciowe wykonujemy przy uĆŒyciu naszego innowacyjnego oprogramowania ankietowego i wysyƂamy zaproszenia do czƂonków naszego panelu lub czƂonków panelu klienta.

- Zapraszamy do zapoznania się z naszym wzorem kwestionariusza.

 

Badania tradycyjne (offline) i jakoƛciowe

- Aby w peƂni zaspokoić potrzeby badawcze naszych partnerów, oprócz gromadzenia danych online, prowadzimy równieĆŒ badania z wykorzystaniem tradycyjnych metodyk. Szeroki wachlarz moĆŒliwoƛci:

o Wywiady osobiste

o Wywiady telefoniczne

o Tajemnicze zakupy

o Grupy fokusowe

o Wywiady pogƂębione

- Stosując techniki jakoƛciowe otrzymujemy odpowiedzi na prawdziwe pytania. Prawdziwe motywacje zostaną ujawnione za związkami przyczynowymi w danych iloƛciowych.

 

Innowacyjne metodologie badawcze

- Z naszych doƛwiadczeƄ wynika, ĆŒe respondenci często wybierają róĆŒne odpowiedzi na to, co naprawdę myƛlą. Dlatego w razie potrzeby stosujemy techniki jakoƛciowe.

o Wywiad na gƂos z respondentem

o Etnografie

o WspóƂtworzenie

o Dzienniki

konsumencki panel badawczy (szybka i sprawna realizacja badaƄ ankietowych).

 

zobacz więcej na naszym panelu badawczym badanie-opinii.pl : Panel badawczy

Tagi

badania opinii panel konsumencki panel badanie opinii badania panelowe
Przeziębienie czy alergia – jak rozrĂłĆŒnić? erecepta – innowacja ktĂłra podbija serca PolakĂłw KrĂłtkowzrocznoƛć związana z maƂą iloƛcią snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, ktĂłre zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wƛrĂłd pracownikĂłw? Jak badać ƛwiadomoƛć marki za pomocą ankiet? Nowe technologie ksztaƂtują sposĂłb przeprowadzania badaƄ ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak dƂugo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientĂłw? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. RozwĂłj firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia moĆŒe dobrze wpƂynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentĂłw - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneƛ wiedzieć o badaniach satysfakcji pracownikĂłw BioStatÂź - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrĂłcić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mĂłwią badania ankietowe? Czym się wyrĂłĆŒnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakoƛć realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientĂłw Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w ƛwietle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik ƛwiadczonych usƂug WpƂyw wiedzy o konsumencie na podejmowane dziaƂania Metody badania rynku Badania marketingowe jako ĆșrĂłdƂo wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coƛ więcej niĆŒ system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposĂłb na poprawę jakoƛci obsƂugi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać wspóƂpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracownikĂłw – skuteczny sposĂłb na zgrany i profesjonalny zespóƂ Badania klienta i poszczegĂłlne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj wƂaƛciwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zƂ.