Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem?

Niekomercyjne Badania Kliniczne – komu dedykowane?

Badania, których celem jest rozwój polskiego potencjału medycznego, metod leczenia, jak i odnalezienie czynników sprzyjających rozwojowi różnorakich chorób są prowadzone z myślą o potrzebach pacjentów jak i ogólnie rzecz ujmując zapotrzebowaniu polskiego rynku medycznego. Dedykowane przede wszystkim chorym na przewlekłe choroby jak i te rzadkie, pacjenci wymagają szczególnej uwagi badaczy.

 

Nowe rozwiązania dzięki Niekomercyjnym Badaniom Klinicznym

Wdrażanie najnowocześniejszych metod terapeutycznych dla pacjentów onkologicznych czy też możliwość zapobiegania nowym ogniskom chorobowym, dzięki umiejętności wskazania przyczyn występowania określonych schorzeń są możliwe, poprzez realizację wielopoziomowych Niekomercyjnych Badań Klinicznych. Tego typu badania są również odpowiedzialne za:

  • podnoszenie kwalifikacji poszczególnych badaczy w różnych sektorach medycyny i farmacji,
  • udostępnianie nowoczesnych technologii, jak i innowacji w postaci terapii dla pacjentów dotkniętych chorobami rzadkimi i cywilizacyjnymi,
  • rozwój wiedzy i umiejętności lekarzy w konkretnych specjalizacjach medycznych,
  • testy skuteczności nowych terapii i leków dopuszczonych do stosowania i obrotu względem osób chorych,
  • poprawę jakości opieki medycznej w polskiej służbie zdrowia i wzrostu standardów leczenia w Polskich placówkach medycznych.

Niekomercyjne Badania Kliniczne są finansowane z poziomu Agencji Badań Medycznych. Na rok 2020 przewidywany jest budżet 500 mln zł na realizację projektów Niekomercyjnych Badań Medycznych przez podmioty, tj.:

  • uczelnie akademickie, a także inne placówki które posiadają uprawnienia do nadawania stopni naukowych,
  • badaczy (dla tzw. badań typu „IIS” – investigator initiated study)
  • organizacji badawczych i organizacji pacjenckich,
  • osób fizycznych oraz prawnych jednostek organizacyjnych, które nie posiadają osobowości prawnej.

Spełnienie warunku koniecznego przez powyższe jednostki, czyli działań bez celu osiągania zysku w zakresie badań klinicznych, a także produkcji i obrotu produktami leczniczymi; pozwala na ubieganie się o finansowanie Niekomercyjnych Badań Klinicznych z Agencji Badań Medycznych.

 

Niekomercyjne Badania Kliniczne z dedykacją dla badaczy

Badacze uzyskują pełną kontrolę nad prowadzonym badaniem, dzięki wykorzystaniu odpowiedniego systemu do zarządzania i realizacji Niekomercyjnych Badań Klinicznych. Zaawansowany system eCRF.biz™ umożliwia prowadzenie badań na poziomie eksperckim wraz z zarządzaniem kontami badaczy, obsługą statystyczną i analityczną, integracją z laboratorium, nadzorem nad prawidłowym przebiegiem badania, a także prowadzeniem dokumentacji rozliczeniowej i realizowaniem płatności dla uczestników badań.

Tagi

niekomercyjne badania kliniczne analiza danych klinicznych realizacja niekomercyjnych badań klinicznych ecrf badania naukowe badania obserwacyjne badania edukacyjne
Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.