Panel Badawczy

Panel badawczy badanie-opinii.pl

Naszą misją jest wspieranie procesu podejmowania decyzji w oparciu o dane.

Panel badawczy

  • Posiadamy jeden z największych paneli respondenckich online w Polsce. Gromadzimy szereg danych socjodemograficznych oraz okołomedycznych respondentów. Jako jedyni gromadzimy szereg danych zdrowotnych . Dlatego też dotarcie z naszą pomocą do określonych grup konsumentów i pacjentów jest efektywne pod względem czasu i kosztów.
  • Nasi partnerzy strategiczni umożliwiają nam oferowanie szybkich i skutecznych rozwiązań w zakresie zbierania danych online w większości krajów Europy.
  • Pomagamy większym firmom budować własny panel badawczy online udostępniając oprogramowanie w modelu licencji lub franczyzy. Dla tych, którzy prowadzą regularną działalność badawczą, skutkuje to wysokim poziomem redukcji kosztów.

 

Zapewniamy Państwu pomoc, wykorzystując zarówno tradycyjne, jak i innowacyjne narzędzia badawcze i analityczne oraz metodologie.

Nasza firma posiada ponad 10-letnie doświadczenie w badaniach i doradztwie, utrzymując długoletnie partnerstwo zarówno z klientami krajowymi, jak i zagranicznymi. Zdobyliśmy teoretyczne i praktyczne doświadczenie zawodowe w ponad 1000 udanych projektów. Skuteczne i zorientowane na klienta nastawienie to kluczowe cechy naszej pracy.

Nasz zespół posiada szeroką wiedzę fachową. Doświadczenie techniczne zapewniają programiści, a analizę przygotowują specjaliści z dziedziny marketingu, ekonomii, socjologii i matematyki. Naszym celem jest dostarczanie szybkich i efektywnych odpowiedzi na pytania marketingowe i badawcze naszych Klientów, z uwzględnieniem indywidualnych rozwiązań i nastawienia biznesowego.

Dla nas ważne jest, aby nasi Klienci zbudowali plan działania, który może być z powodzeniem wdrożony do ich procesów biznesowych w oparciu o nasze ustalenia. Zgodnie z naszymi celami projektujemy metodyki badawcze i tworzymy bazę wiedzy, która pomaga naszym klientom budować ich plany działania.

Narzędzia analityczne/Analizy statystyczne

Często nawet nie zauważamy, że odpowiedź już leży w naszych rękach. Albo przynajmniej mamy ogromną ilość danych, dzięki którym możemy dotrzeć do rozwiązania. Niezależnie od tego, czy mówimy o naszym systemie fakturowania, systemie CRM, systemie sprzedaży czy sklepie internetowym, gromadzimy ogromną ilość danych o naszych klientach i kupcach. Dzięki strukturyzowaniu i przetwarzaniu tych danych zbliżamy się do odpowiedzi na problem związany z biznesem, nawet bez przeprowadzania kosztownych badań.

- Dzięki naszemu nowoczesnemu oprogramowaniu do analizy danych jesteśmy w stanie analizować dane wewnętrzne dostarczane przez naszych klientów, a nawet połączyć te informacje z danymi badawczymi.

- Budujemy automatycznie aktualizowane, standardowe raporty i pulpity, aby dane były wykorzystywane regularnie i efektywnie.

- Używamy zaawansowanych modeli analitycznych do badania przypadkowych relacji i spostrzeżeń ukrytych w danych. (Segmentacja, modelowanie predykcyjne, analiza tekstu)

 

Sprawozdania na żądanie

Dostępne są raporty oparte na naszych okresowych badaniach. Prosimy o kontakt w celu uzyskania szczegółowych informacji o produktach i cenach.

- Raport z zakupów w sklepie internetowym

- Sprawozdanie FMCG dotyczące sklepów internetowych

- Raport SmartPhone

- Sprawozdanie w formie tabelarycznej

- Raport dotyczący elektroniki sklepowej

- Email Raport użytkownika

- Raport użytkownika FreeMail

- Raport eDM

- Raport SocialMedia

- Sprawozdanie na temat metod płatności detalicznych

- Sprawozdanie z badania pracy

 

Narzędzia badawcze

 Badania desk research

- Istnieje wiele dostępnych źródeł informacji. Jest kilka pól, które zostały już zbadane, są już dostępne dane. W tym przypadku powinniśmy rozpocząć zbieranie danych od uporządkowania dostępnych informacji.

- Przygotowanie własnych badań: przed rozpoczęciem własnych badań należy w pierwszej kolejności dokonać przeglądu poprzednich badań na ten temat. Chociaż wymaga to więcej energii, może również pomóc zaoszczędzić znaczne koszty, jeśli nie przeprowadzimy niepotrzebnych badań.

- Dzięki naszej bazie danych dysponujemy własnymi danymi badawczymi w kilku tematach, które mogą być wykorzystane do analizy dostosowanej do potrzeb naszych klientów.

Gromadzenie danych

Aby odpowiedzieć na Państwa problemy biznesowe, zapewniamy pełną usługę zbierania danych online lub za pomocą tradycyjnych metodyk jakościowych i ilościowych.

 

Badania online

- Badania ilościowe wykonujemy przy użyciu naszego innowacyjnego oprogramowania ankietowego i wysyłamy zaproszenia do członków naszego panelu lub członków panelu klienta.

- Zapraszamy do zapoznania się z naszym wzorem kwestionariusza.

 

Badania tradycyjne (offline) i jakościowe

- Aby w pełni zaspokoić potrzeby badawcze naszych partnerów, oprócz gromadzenia danych online, prowadzimy również badania z wykorzystaniem tradycyjnych metodyk. Szeroki wachlarz możliwości:

o Wywiady osobiste

o Wywiady telefoniczne

o Tajemnicze zakupy

o Grupy fokusowe

o Wywiady pogłębione

- Stosując techniki jakościowe otrzymujemy odpowiedzi na prawdziwe pytania. Prawdziwe motywacje zostaną ujawnione za związkami przyczynowymi w danych ilościowych.

 

Innowacyjne metodologie badawcze

- Z naszych doświadczeń wynika, że respondenci często wybierają różne odpowiedzi na to, co naprawdę myślą. Dlatego w razie potrzeby stosujemy techniki jakościowe.

o Wywiad na głos z respondentem

o Etnografie

o Współtworzenie

o Dzienniki

konsumencki panel badawczy (szybka i sprawna realizacja badań ankietowych).

 

zobacz więcej na naszym panelu badawczym badanie-opinii.pl : Panel badawczy

Tagi

badania opinii panel konsumencki panel badanie opinii badania panelowe
Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.