Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania

Analiza rynku to proces zbierania informacji o rynku w ramach danej branży. Profesjonalna analiza bada dynamikę rynku i to, co sprawia, że potencjalni klienci chętniej wybierają Twoje produkty i usługi, a Twoja firma staje się z czasem liderem. Analiza rynku - może wydawać się skomplikowana, ale jest niezbędna, jeśli chcesz poprowadzić swój biznes w kierunku sukcesu.

 

Zadawaj istotne pytania dotyczące Twojej firmy

 

Kiedy chcesz zlecić przeprowadzenie analizy rynku, na którym funkcjonuje Twoja firma, weź pod uwagę takie elementy jak:

  • Kim są moi potencjalni klienci?
  • Jakie są zwyczaje zakupowe i nawyki zakupowe moich klientów?
  • Jak duży jest mój rynek docelowy?
  • Ile są gotowi zapłacić potencjalni klienci?
  • Kim jest moja konkurencja?
  • Jakie są mocne i słabe strony mojej konkurencji?

 

Analiza rynku może spowodować, że zmienisz swoje cele strategiczne w biznesie, plany rozwoju lub koncepcje, które wcześniej wydawały się być idealnymi . Analiza rynku pomaga zmniejszyć ryzyko funkcjonowania przedsiębiorstwa w danym obszarze, ponieważ pozwala lepiej zrozumieć działania klientów i aktualna sytuację w branży.

 

Komu zlecić projekt badań analizy rynku?

 

Firmy i instytucje badawcze mają sprawdzone sposoby i narzędzia do prowadzenia rzetelnych analiz. Centrum Baawczo-Rozwojowe BioStat® wraz z ekspertami posiadającymi ponad 16 lat doświadczenia w branży badawczej, realizując badania rynku dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw zrealizowało już ponad 2000 badań w sektorach takich jak; medycyna, farmacja, FMCG, sektor publiczny, transport, finanse, szkolnictwo wyższe, turystyka. Przekonaj się jak wygląda współpraca z Centrum Badawczo-Rozwojowym BioStat i zleć badania analizy rynku sprawdzonym specjalistom.

 

Prowadzenie badań odbywa się na kilku etapach: przygotowawczym, podczas którego specjaliści pracują nad projektem badań analityczynych, konsultując go ze zleceniodawcą i omawiając metodę oraz narzędzia badawcze; etapem gromadzenia danych za pomocą różnych metod i narzędzi; etapem porządkowania i analizy danych; etapem opracowania wniosków i raportu z badań.

 

Oferta analiz Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat®

 

Powierzając projekt specjalistom BioStat®, przedsiębiorca uzyskuje pewność:

  • realizacji projektu w szybkim czasie,
  • konkurencyjnych cen,
  • możliwości skorzystania z autorskich i nowoczesnych systemów, jak SurvGo™ do prowadzenia samodzielnej ankietyzacji online,
  • przygotowania rzetelnego raportu z badań po ich przeprowadzeniu.

 

Dla klientów Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat®, wykonuje badania:

  • analizy rynku wraz ze wskazaniem kluczowej konkurencji – jej wad i zalet,
  • analizy popytu i podaży na konkretne wskazane produkty oraz usługi,
  • analizy zachowań konsumenckich,
  • analizy segmentacji rynku,
  • analizy świadomości marki – umiejętność jej dostrzegania i rozpoznania na rynku, na tle marek konkurencyjnych.

 

Skonsultuj się z ekspertami Centrum Badawczo-Rozwojowego BioStat® i prowadź swoją firmę do sukcesu!

Tagi

agnecje badawcze badanie rynku i opinii analiza rynku analiza konkurencji
Kiedy lekarz przepisuje lek przeciwwirusowy na grypę? Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.