Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy

Budowa silnej pozycji na rynku wymaga stosowania sprawdzonych metod. Jednymi z najlepszych, które aktualnie używane są na rynku są zaawansowane metody badań naukowych – ilościowych i jakościowych, przekłuwane na grunt biznesu. Ich największe zalety, to: sprawdzalność, powtarzalność, skuteczność oraz możliwość wyciągnięcia konkretnych wniosków. Ankiety online wspieraną przez innowacyjne narzędzia internetowe.

 

Wybór ankietyzacji online

 

Zaawansowane formy ankietyzacji, dostępne w Internecie za sprawą oprogramowania SurvGo™ umożliwiają przedsiębiorcom stworzenie autorskich kwestionariuszy ankiet. Warto zwrócić uwagę na to, że program do ankietyzacji pozwala na przeprowadzenie całościowego procesu badawczego, dopracowanego pod względem wielu detali:

 

  • kreowania kwestionariuszy: na platformie znajdują się gotowe kwestionariusze ankiet oraz gotowe szablony, ankiety przygotowuje się łatwo i szybko w technologii Drag&Drop (przeciągnij i upuść), program umożliwia personalizowanie i dopasowanie stylu ankiety, SurvGo™ daje sposobność do projektowania ankiet w wielu wersjach;
  • dobór próby i analizy wykonanej próby badawczej: zapewnia rzetelny dobór respondentów do badań oraz analizę wykonania próby;
  • moduł ankietyzacji: daje możliwość wysyłania powiadomień do respondentów o ankietach, w tym module istnieje możliwość wydruku ankiet, obsługiwanie ankiet SMS oraz integracja z systemem VOIP obsługujących ankiety telefoniczne, obsługiwanie ankiet elektronicznych anonimowych;
  • gromadzenia danych: odczyt wypełnionych ankiet w rzeczywistym czasie, zapisywanie danych w chmurze oraz ich udostępnianie online;
  • moduł analiz i raportowania: umożliwia przegląd statystyk w sposób dynamiczny, możliwość porównywania wyników badań przeprowadzanych cyklicznie oraz eksportowanie raportów badań do plików PDF, DOC, XLS, monitoring wybranych wskaźników, jak i prezentowanie wyników w tabelach oraz wykresach;
  • moduł zarządzania badaniem: prowadzenie statystyk z postępu badania, prosty w obsłudze interface, bezpieczne konta z dostosowaniem uprawnień administracyjnych, dostęp do programu z przeglądarki internetowej z każdego urządzenia mobilnego.

 

Najważniejsze korzyści z prowadzenia badań online

 

Kompleksowe narzędzia do obsługi badań przynoszą wiele korzyści. Ankiety online można dostosować do swoich potrzeb biznesowych. Proces badawczy przebiega na 4 etapach ze wsparciem profesjonalistów: ekspertów ds. badań marketingowych, statystyków, analityków matematycznych, specjalistów ds. badań społeczno-gospodarczych.

 

  • Możliwość zapraszania na badanie za pomocą różnych kanałów: poczty elektronicznej, linków na stronie www oraz na portalach społecznościowych;
  • Gotowa baza respondentów udostępniona za sprawą Badanie Opinii, na którym jest aktywnych ponad 100 000 aktywnych respondentów, z terenu całej Polski;
  • Szybkie zbadanie opinii klientów;
  • Wypromowanie marki, jako dbającej o potrzeby klienta;
  • Znającej praktyki zakupowe klientów.

 

Innowacyjne badania NPS

 

Aby ulepszyć opiekę posprzedażową i zobaczyć, jak wygląda marka z perspektywy klienta warto zapoznać się z badaniami NPS – Net Promoter Score. Badania NPS online pozwalają obliczyć odsetek: promotorów, krytyków oraz neutralnych konsumentów w stosunku do marki. Wskaźnik obliczany jest w przedziale od -100 do 100, najważniejsze w badaniach jest uzyskanie dodatniego wyniku w prowadzonym badaniu NPS. To oznacza, że marka ma więcej promotorów niż krytyków.



Co z neutralnymi klientami? Neutralni klienci to grupa o którą warto walczyć. Grupa klientów obojętna wobec marki. Dzięki zastosowaniu odpowiednich zabiegów marketingowych, grupa ta może w prosty sposób stać się promotorami marki. Należy jednak poznać wcześniej jej charakterystykę poprzez odpowiednio przygotowane ankiety online. Moduł do prowadzenia badań NPS można znaleźć w programie SurvGo™. Buduj silną pozycję marki za pomocą ankietyzacji online! Skontaktuj się z ekspertami ds. badań rynku i marketingu, w celu omówienia projektu badań ankietowych.

 


 

 

Tagi

badania ankietowe ankieta online panel badanie opinii NPS
Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.