Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy

Budowa silnej pozycji na rynku wymaga stosowania sprawdzonych metod. Jednymi z najlepszych, które aktualnie używane są na rynku są zaawansowane metody badań naukowych – ilościowych i jakościowych, przekłuwane na grunt biznesu. Ich największe zalety, to: sprawdzalność, powtarzalność, skuteczność oraz możliwość wyciągnięcia konkretnych wniosków. Ankiety online wspieraną przez innowacyjne narzędzia internetowe.

 

Wybór ankietyzacji online

 

Zaawansowane formy ankietyzacji, dostępne w Internecie za sprawą oprogramowania SurvGo™ umożliwiają przedsiębiorcom stworzenie autorskich kwestionariuszy ankiet. Warto zwrócić uwagę na to, że program do ankietyzacji pozwala na przeprowadzenie całościowego procesu badawczego, dopracowanego pod względem wielu detali:

 

  • kreowania kwestionariuszy: na platformie znajdują się gotowe kwestionariusze ankiet oraz gotowe szablony, ankiety przygotowuje się łatwo i szybko w technologii Drag&Drop (przeciągnij i upuść), program umożliwia personalizowanie i dopasowanie stylu ankiety, SurvGo™ daje sposobność do projektowania ankiet w wielu wersjach;
  • dobór próby i analizy wykonanej próby badawczej: zapewnia rzetelny dobór respondentów do badań oraz analizę wykonania próby;
  • moduł ankietyzacji: daje możliwość wysyłania powiadomień do respondentów o ankietach, w tym module istnieje możliwość wydruku ankiet, obsługiwanie ankiet SMS oraz integracja z systemem VOIP obsługujących ankiety telefoniczne, obsługiwanie ankiet elektronicznych anonimowych;
  • gromadzenia danych: odczyt wypełnionych ankiet w rzeczywistym czasie, zapisywanie danych w chmurze oraz ich udostępnianie online;
  • moduł analiz i raportowania: umożliwia przegląd statystyk w sposób dynamiczny, możliwość porównywania wyników badań przeprowadzanych cyklicznie oraz eksportowanie raportów badań do plików PDF, DOC, XLS, monitoring wybranych wskaźników, jak i prezentowanie wyników w tabelach oraz wykresach;
  • moduł zarządzania badaniem: prowadzenie statystyk z postępu badania, prosty w obsłudze interface, bezpieczne konta z dostosowaniem uprawnień administracyjnych, dostęp do programu z przeglądarki internetowej z każdego urządzenia mobilnego.

 

Najważniejsze korzyści z prowadzenia badań online

 

Kompleksowe narzędzia do obsługi badań przynoszą wiele korzyści. Ankiety online można dostosować do swoich potrzeb biznesowych. Proces badawczy przebiega na 4 etapach ze wsparciem profesjonalistów: ekspertów ds. badań marketingowych, statystyków, analityków matematycznych, specjalistów ds. badań społeczno-gospodarczych.

 

  • Możliwość zapraszania na badanie za pomocą różnych kanałów: poczty elektronicznej, linków na stronie www oraz na portalach społecznościowych;
  • Gotowa baza respondentów udostępniona za sprawą Badanie Opinii, na którym jest aktywnych ponad 100 000 aktywnych respondentów, z terenu całej Polski;
  • Szybkie zbadanie opinii klientów;
  • Wypromowanie marki, jako dbającej o potrzeby klienta;
  • Znającej praktyki zakupowe klientów.

 

Innowacyjne badania NPS

 

Aby ulepszyć opiekę posprzedażową i zobaczyć, jak wygląda marka z perspektywy klienta warto zapoznać się z badaniami NPS – Net Promoter Score. Badania NPS online pozwalają obliczyć odsetek: promotorów, krytyków oraz neutralnych konsumentów w stosunku do marki. Wskaźnik obliczany jest w przedziale od -100 do 100, najważniejsze w badaniach jest uzyskanie dodatniego wyniku w prowadzonym badaniu NPS. To oznacza, że marka ma więcej promotorów niż krytyków.



Co z neutralnymi klientami? Neutralni klienci to grupa o którą warto walczyć. Grupa klientów obojętna wobec marki. Dzięki zastosowaniu odpowiednich zabiegów marketingowych, grupa ta może w prosty sposób stać się promotorami marki. Należy jednak poznać wcześniej jej charakterystykę poprzez odpowiednio przygotowane ankiety online. Moduł do prowadzenia badań NPS można znaleźć w programie SurvGo™. Buduj silną pozycję marki za pomocą ankietyzacji online! Skontaktuj się z ekspertami ds. badań rynku i marketingu, w celu omówienia projektu badań ankietowych.

 


 

 

Badania ankietowe od 4 zł.