Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach

Badania ankietowe są niezawodnym narzędziem, dzięki któremu specjaliści mogą dowiedzieć się, jak pacjenci w Polsce postrzegają stan własnego zdrowia. Szeroki zakres informacji, na zdobycie których pozwalają cykliczne badania ankietowe pacjentów toruje drogę lekarzom, farmaceutom, specjalistom biotechnologii i inżynierii medycznej do tworzenia lepszych i bardziej innowacyjnych rozwiązań w medycynie i farmacji. 
 

Dokładne profilowanie pacjentów
By mieć wgląd w dane, z jakich źródeł wiedzy korzystają pacjenci w celu pozyskania informacji na temat swojego stanu zdrowia – badania ankietowe pacjentów to idealne narzędzie, aby zdobyć wiedzę na ten temat. Ponadto, dzięki panelowi badawczemu specjaliści mogą dowiedzieć się, jakie choroby diagnozuje się u ankietowanych oraz w ich rodzinie.
 

Osoby zainteresowane rozkładem uczęszczania pacjentów do poszczególnych specjalistów, także uzyskają informacje na temat korzystania usług z najbardziej popularnych dziedzin medycyny. 
 

Pacjenci odpowiadający na pytania dotyczące zdrowia oraz swoich zachowań w tym zakresie, są grupą zróżnicowaną pod względem płci, wieku, poziomu wykształcenia, czy też statusu mieszkaniowego. Eksperci marki Biostat® zadbali także o to, aby odpowiadający na pytania różnili się pod względem: wielkości gospodarstwa domowego, stanu zatrudnienia, miesięcznego dochodu per capita czy stylem życia.


Efektywne badania 
Najlepsi eksperci z Biostat®, którzy od 15 lat wykorzystują sprawdzone rozwiązania dla przeprowadzania badań medycznych i farmaceutycznych proponują dwa modele współpracy: SPI oraz FMRP. Pierwszy zakłada dostarczenie pomysłu/pytań dotyczących badania (np. przestrzeganie zaleceń lekarskich przez pacjentów), w krótkim kwestionariuszu ankiety. Jego ostateczny wygląd zostanie opracowany przez zespół Biostat®. Drugi rodzaj współpracy opiera się na przygotowaniu i przeprowadzeniu całego procesu badawczego: od weryfikacji celu badań, przez konstrukcję ankiety, aż po realizację i opracowanie wyników.
 

Badania ukierunkowane na marketing
Badania ankietowe pacjentów można przeznaczyć także do celów rozwoju marketingowego produktów i usług medycznych. Odpowiednia konstrukcja celu badań oraz sformułowanie pytań pozwoli m.in.: na wydobycie opinii pacjentów dotyczących o produktach medycznych, zbadanie znajomości i wizerunku producentów czy też określenie potencjału marketingowego określonych produktów i usług medycznych wchodzących bądź dostępnych na rynku.
 

Tagi

badania rynku badania ankietowe pacjentów badanie ankietowe badania opinii klientów analiza rynku analiza konkurencji panel konsumencki panel badanie opinii badania panelowe badania pacjentów
Kiedy lekarz przepisuje lek przeciwwirusowy na grypę? Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.