CATI... coś więcej niż system

 

Dbając o jakość kontaktu z klientem wprowadza się wiele nowych programów do badań, które mają pozytywnie oddziaływać na utrzymanie relacji z klientem. Bardzo popularne w ostatnich czasach jest badanie wykonywane metodą CATI, czyli wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo.

 

Program, który się sprawdza

Program do badań ma na celu zwiększenie skuteczności przeprowadzanych projektów. Należy zauważyć, że dobry program to taki, który uwzględnia nie tylko potrzeby ankietowanego, ale także ankietera. CATI wyróżnia się na rynku, gdyż zapewnia:

  • krótki czas realizacji badania,
  • wzrost jakości przeprowadzanego wywiadu,
  • relatywnie niskie koszty,
  • możliwość kontroli przebiegu badania,
  • definiowanie uprawnień ankietera do danego badania,
  • kontrolę jakości pracy,
  • funkcję newslettera.

 

CATI - system dający się dostosować

Technika CATI jako program do badań przynależy do grupy badań ilościowych i oparta jest na wywiadzie przeprowadzanym telefonicznie przy wsparciu specjalistycznego programu komputerowego. Rozmowy te są zapisywane, co pozwala na kontrolę nad materiałem. Wspomaganie komputerowe pozwala na bieżące wprowadzanie danych do odpowiedniego programu. Daje to możliwość szybkiej analizy kształtowania się opinii respondentów.

Moduł CATI pozwala zarówno na stosowanie pytań otwartych i zamkniętych. Ponadto dbając o swobodę przeprowadzenia wywiadu program do badań posiada możliwość pól jednokrotnego i wielokrotnego wyboru, suwaki, rankingi, daty, graficzne przyciski itp...

 

Zalety, zalety, zalety...

Badanie to pozwala na zrealizowanie dużej ilości wywiadów w krótkim czasie, co możliwe jest dzięki dostosowaniu programu do sposobu pracy ankieterów. Wykorzystanie systemu  CATI pozwalana na rozbudowywanie kwestionariuszy, a w tym:

  • tworzenie pytań wielopoziomowych,
  • ustawienie drzewa pytań,
  • rejestrację uchybień ankietera,
  • rotację odpowiedzi.

 

CATI wprowadza kontakt z klientem na wyższy poziom

Programy do badań mają na celu ułatwienie badań, a także podnoszenie standardów kontaktu z klientem. Należy zwrócić szczególną uwagę na to, że program do badań taki jak CATI nie tylko pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, ale także umożliwia wychwycenie wczesnych zachowań nielojalnych klientów. Szybki przepływ informacji skraca czas trwania badania oraz pozwala na przeprowadzanie badań mając na uwadze dobro klienta. CATI pozwala na kontrolowanie jakości kontaktu z klientem oraz podnoszenie standardów przeprowadzanych badań.

Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.