Co o Mundialu mówią badania ankietowe?

Jak wykazują badania, Mundial pobudza wyobraźnię kibiców. Z zrealizowanych badań ankietowych można dowiedzieć się, że aż 87% respondentów zadeklarowało chęć oglądania meczów piłkarskich podczas tegorocznych Mistrzostw Świata.

Czy Polacy i Polki chętnie oglądają Mundial?

Jak można się spodziewać mężczyźni częściej deklarowali chęć oglądania meczy niż kobiety. Jednak także kobiety okazały się być aktywnymi kibicami. Badanie przeprowadzone wśród  1495 pełnoletnich Polaków, wykazało, że:

  • 93,2% mężczyzn deklaruje oglądania meczy piłkarskich;
  • 83,7% kobiet deklaruje oglądanie meczy piłkarskich.

Oznacza to, że jedynie 6,8% mężczyzn i 16,3% kobiet, nie zadeklarowało oglądania meczy piłkarskich.

 

Czy reprezentacja Polski według ankietowanych ma szansę na finał?

Inne pytanie dotyczyło tego, jak daleko zdaniem ankietowanych reprezentacja Polski zajdzie w Mundialu. Pytanie to zostało skierowane do 1004 respondentów. Okazało się, że tylko 9,1% Polaków nie uważa, że kadra Polski nie wyjdzie z grupy. 5,7% uważa, że reprezentacja Polski może zagrać w finale, a im rywalem - według 29,8% respondentów – zostaną Niemcy. Ponadto respondenci wskazali na takie odpowiedzi, jak:

  • reprezentacja Polski dojdzie do 1/8 – 31,1%;
  • reprezentacja Polski dojdzie do ćwierćfinału – 33,9%;
  • reprezentacja Polski dojdzie do półfinału – 20,3%.

 

A kto wygra Mundial?

Ankietowani zostali zapytani także o to, kto ich zdaniem ma szansę na zostanie Mistrzem Świata. Najczęściej typowanym zespołem jest kadra Niemiec – wskazało ją 29,9% respondentów. Następnie wśród faworytów wymienia się:

  • Hiszpanię – 12,9%;
  • Brazylię – 11,2%;
  • Polskę – 5,2%;
  • Francję – 5,2%;
  • Portugalię – 4,1%;
  • Argentynę – 3,1%;
  • Rosję – 2,8%.

Przy czym ¼ uczestników badania ankietowanego nie potrafiła podać, kto ich zdaniem zostanie zwycięzcą Mundialu.

Tagi

mundial badania ankietowe badania dotyczące mudnialu badania mundial
Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.