Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy

Co klienci myślą o Twoich produktach i usługach? Jak wyprzedzić konkurencję oraz jak elastycznie zmieniać cenę towarów oraz usług w zależności od aktualnej sytuacji w branży? Te pytania spędzają sen z powiek wielu właścicielom małych rodzinnych firm, a także dużych przedsiębiorstw z wieloletnim doświadczeniem na polskim rynku. Niezależnie od tego, czy reprezentujesz firmę w branży FMCG, czy polski koncern farmaceutyczny profesjonalne badania ankietowe pomogą Ci pozyskać informacje, dzięki którym będziesz mógł dokonać wyborów zwiększających potencjał Twojej firmy.

 

Wiarygodne informacje z wielu źródeł

Aby przeprowadzić badania ankietowe najwyższej jakości warto zaznajomić się z ofertą agencji badawczej, która proponuje kilka metod przeprowadzania tego typu badań. Polska agencja badawcza BioStat® realizuje od ponad 15 lat badania ankietowe, angażując doświadczony zespół z koordynatorów, badaczy i ankieterów. Pozyskiwanie danych odbywa się z wykorzystaniem najnowszych narzędzi badawczych. Techniki, jakie są stosowane do gromadzenia informacji w trakcie badań, to:

  • CATI, podczas której ankieterzy przeprowadzają badanie przez telefon, w specjalnie zaaranżowanym, profesjonalnym studio. Odpowiedzi respondentów są zapisywane w autorskim systemie firmy BioStat® - CATI-SYSTEM . Badania są realizowane szybko, a błędy pozwala unikać stały nadzór koordynatorów i zaawansowany system, który jest dostosowany do reguł przejścia w pytaniach oraz umożliwia rotowanie odpowiedzi.
  • CAPI, odbywa się na zasadzie wywiadu terenowego, podczas którego ankieter rejestruje wypowiedzi respondenta na mobilnym urządzeniu. Dodatkowe materiały audiowizualne lub graficzne mogą być zaprezentowane w trakcie takiego badania. To doskonały sposób na badanie opinii dotyczących nowych opakowań produktów, reakcji na projekty reklamy, czy też elementów wizualnych identyfikowanych z marką.
  • CAWI, jest to technika która angażuje respondentów do wypełniania kwestionariuszy ankiet online. Ten typ ankietyzacji sprawdza się doskonale, jeśli chce się przeprowadzić badania na dużych grupach respondentów. Jest to wygodna forma ankietyzacji. Ankietowani odpowiadają na pytania zadane w formularzu w wygodnym dla siebie miejscu i czasie.
  • PAPI to rodzaj wywiadów bezpośrednich. Na odczytywane przez ankietera pytania respondent odpowiada wybierając odpowiedzi. Agencja badawcza może także zrealizować badanie audytoryjne. W takiej sytuacji przekazuje się zebranym w jednym miejscu ankietowanym kwestionariusz, aby wypełnili go samodzielnie.
  • Badania panelowe są nowoczesnym rozwiązaniem stworzonym na potrzeby rozwijającego się rynku. Pozwalają one pozyskiwać informacje w szybkim tempie, dotyczące z panelu konsumenckiego online Badanie-Opinii.pl, dotyczące preferencji konsumenckich, oceny marek oraz potrzeb i opinii konkretnych grup klientów.

Ty decydujesz, którą metodę prowadzania badań wybierasz. Jeśli masz wątpliwości jaka będzie najbardziej korzystna dla Twojej firmy i która pozwoli pozyskać najlepszej jakości dane, skontaktuj się z ekspertami do spraw badań BioStat®. Rekomendacje najbardziej rozwojowych firm z różnych branż oraz stała współpraca z najlepszymi ośrodkami naukowymi w Polsce pozwala zapewnić o wysokiej jakości prowadzenia projektów badawczych i zaangażowaniu zespołu w każde działanie na rzecz klienta.

 

W czym pomogą Ci badania ankietowe     

Realizacja badań ankietowych dla przedsiębiorstwa to szansa na zmianę w przestrzeni działań: marketingowych, obsługi klientów, PR-u, a nawet finansowo-inwestycyjnych. Niskie koszty badań oferowanych przez agencję BioStat®, w porównaniu z możliwościami wykorzystania danych z badań ankietowych dotyczących:

  • lojalności klientów w stosunku do Twojej marki,
  • potrzeb klientów i ich realizacji,
  • efektywności działań reklamowych i promocyjnych,
  • opinii klientów dotyczących jakości usług,
  • znajomości Twojej marki, oferowanych produktów lub usług,
  • opinii dotyczących obsługi klienta, zgodnych z wyznaczonymi standardami
  • pozyskania nowych klientów,

sprawiają, że tego typu metoda jest bezkonkurencyjnym rozwiązaniem służącym wprowadzeniu korzystnych zmian w każdej firmie.

 

Skontaktuj się z ekspertami ds. badań ankietowych i skorzystaj z najlepszych ofert badań ankietowych na rynku. Rozwijaj swoją firmę i wyprzedzaj konkurencję!

 

 

 

Tagi

badania ankietowe agencja badawcza ankieta internetowa ankiety online badania on-line panel badawczy panel konsumencki badania rynku
Kiedy lekarz przepisuje lek przeciwwirusowy na grypę? Przeziębienie czy alergia – jak rozróżnić? erecepta – innowacja która podbija serca Polaków Krótkowzroczność związana z małą ilością snu i czasu spędzanego przed ekranem Cukrzyca: 7 rzeczy, które zbyt często ignorujemy Dlaczego warto przeprowadzać ankietę CAWI dotycząca komunikacji wewnętrznej wśród pracowników? Jak badać świadomość marki za pomocą ankiet? Nowe technologie kształtują sposób przeprowadzania badań ankietowych Ankieta, czy kwestionariusz – co jest lepsze? Ankiety online - ich mocne strony Jak długo powinna trwać ankieta CATI? Dlaczego warto przeprowadzać badania satysfakcji klientów? Czy badania CAWI gwarantują wiarygodne wyniki? Data management, czyli zarządzanie danymi Zarządzanie badaniem klinicznym. Kto powinien się go podjąć? Analiza rynku. Rozwój firmy w oparciu o badania Ankiety online. Budowa silnego marketingu firmy Konsultacje telemedyczne z fizjoterapeutą dobrą opcją na ominięcie kolejek Czy technologia może dobrze wpłynąć na opiekę zdrowotną? Niekomercyjne Badania Kliniczne - dla kogo i z jakim skutkiem? Badania ankietowe - poradnik dla przedsiębiorcy Badania ankietowe pacjentów - wszystko, co chcesz wiedzieć o swoich pacjentach Badania ankietowe – wiemy jak osiągnąć sukces w biznesie Wszystko to, co powinieneś wiedzieć o badaniach satysfakcji pracowników BioStat® - innowacyjna agencja badawcza Statystyka – analiza i metody Jak przygotować się do realizacji procesu badawczego? Fizjoterapeuta i badanie przedmiotowe z pomocą EDM Badanie 360 stopni – wszechstronny obraz pracownika Na co zwrócić uwagę realizując badanie kompetencji? Co o Mundialu mówią badania ankietowe? Czym się wyróżnia innowacyjna firma badawcza? Innowacyjna firma badawcza podnosi jakość realizowanego badania Precyzyjne badania opinii klientów Procesy skupione na poprawie sytuacji O wyborze firmy badawczej Opinia w świetle zachodzących zmian Ujmowanie rynku w procesach badawczych Badania naukowe w procesie wzrostu Satysfakcja jako miernik świadczonych usług Wpływ wiedzy o konsumencie na podejmowane działania Metody badania rynku Badania marketingowe jako źródło wiedzy Zachowanie konsumenta a badania omnibusowe Zrozumieć fenomen procesu badawczego CATI... coś więcej niż system System ambitnego badacza - eCRF Tajemniczy Klient - sposób na poprawę jakości obsługi CATI jako metoda analizy rynku Jak powinna przebiegać współpraca z agencją badawczą? Raporty rynkowe szansą na pokonanie konkurencji Badania satysfakcji z pracy dla Twojej firmy W jakim celu warto przeprowadzić badania rynku gier komputerowych? Po czym rozpoznać dobre firmy badawcze? Badania rynku farmaceutycznego, czyli przewaga dzięki informacji Badania opinii pracowników – skuteczny sposób na zgrany i profesjonalny zespół Badania klienta i poszczególne etapy jego realizacji Agencja badawcza – dokonaj właściwego wyboru Firma badawcza – jak wybrać najlepszą?
Badania ankietowe od 4 zł.